لایه برداری پوست چیست؟

به عبارت ساده ، لایه برداری از پوست ، پوست های قدیمی را پاک می کند و باعث احیاء پوست جدید می شود. پوست تازه تر روشن تر ، نرم تر و یکدست تر می شود. برای این کار ، لایه بردارها قدرت اسیدها یا مواد شیمیایی طبیعی به دست آمده را جذب می کنند و مواد مختلفی با نگرانی های مختلف مبارزه می کنند. قدرت آنها با توجه به انواع مختلف پوست می تواند به سمت بالا یا پایین ری شود ، بنابراین در واقع لایه برداری برای همه و هر نگرانی وجود دارد. آنها همچنین یکی از مقرون به صرفه ترین و موثرترین روش ها برای بهبود چشمگیر پوست شما هستند.

چطورکار می کنند؟

پوست ما به طور طبیعی هر 28 روز یکبار جایگزین می شود ، اما این روند با افزایش سن کند می شود. اسیدهای طبیعی که در لایه برداری به دست می آیند ، به تقویت این فرایند کمک می کنند. برخی از اسیدها - که به عنوان AHA شناخته می شوند - از بیرون به محل کار می روند و به از بین بردن سلولهای مرده پوست که پوست ما را لکه دار می کند ، فوراً روشن تر ، سفت و آبرسان می شود. اسیدهای دیگر - BHAs - به عمق پوست نفوذ می کنند و از داخل به بیرون کار می کنند ، روغن و احتقان را که باعث ایجاد آکنه و جوش های سر سیاه می شوند ، تجزیه می کنند.

نتیجه چیست؟

پوست های مختلف نگرانی های مختلفی را درمان می کنند - از جمله آکنه ، خطوط ریز و چین و چروک ، بافت ، تن ، آسیب آفتاب ، رنگدانه و حتی ترساندن. لایه برداری وجود دارد که برای بلند کردن و درخشش فوری فوق العاده است ، و سایر مواردی که به مرور زمان برای برطرف کردن نگرانی های عمیق و مداوم کار می کنند. به هر صورت ، حفظ برنامه لایه برداری فواید ضد پیری بسیاری برای پوست شما دارد. در حقیقت ، شما آن را در فرایندی از نوسازی سلول می کنید ، این یعنی پوستی نرم تر ، روشن تر و جوان تر.


توضیحات بهداشتی پوست ,لایه ,برداری ,نگرانی ,روشن ,طبیعی ,لایه برداری ,وجود دارد ,برداری پوست منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

زندگی نامه من گل شبنم ارزان کده saadi511 موکب زینب بنت المرتضی (س) نازنینم دیوانه وار دوستت دارم دانلود با لینک مستقیم نشریه پیک دانش