نکات بهداشتی پلک

 

بهداشت پلک برای درمان و کنترل بلفاریت بسیار مفید است ، اما تنها در صورت انجام صحیح انجام می شود.

 

برای شروع ، از یک کمپرس تمیز و گرم استفاده کنید تا هرگونه باقیمانده مسدود شده روی غده های میبومیای حاوی روغن در پلک ها ذوب شود. در اینجا آمده است:

 

دستان خود را بشویید و یک دستمال یکبار مصرف را با آب گرم (تقریباً داغ) مرطوب کنید.

برای چند دقیقه بافت یکبار مصرف را روی پلک های بسته قرار دهید.

سپس قبل از باز کردن چشم خود ، حاشیه پلک را به آرامی با یکبار مصرف یک دستمال آغشته کنید. (چشم را سخت فشار ندهید.)

توصیه های چشم پزشک را دنبال کنید که چند بار باید از کمپرس گرم استفاده کنید و مدت زمان طولانی نگه دارید. هنگام شروع درمان ، به شما توصیه می شود این کار را چندین بار در روز و به مدت پنج دقیقه به طور همزمان انجام دهید. سپس ممکن است لازم باشد کمپرسور را فقط یک بار در روز اعمال کنید.

 

تمیز کردن پلک ها

برای استفاده از محلول تمیز کردن توصیه شده توسط متخصص مراقبت از چشم ، از یک سواب پنبه ای با نخ استفاده کنید. لبه‌های پلک بالا و پایین را به آرامی مالش دهید ، اما با محلول تمیز کردن تماس نگیرید.

 

 تصویر طبیعی عادی

هدف از درمان بلفاریت ، بازگشت پلک ها به حالت طبیعی و سالم است.

 

تمیز کردن پلک ها مرحله اساسی بعدی است. چشم پزشک توصیه می کند که به عنوان یک ماده تمیز کننده از چه چیزی استفاده کنید. گزینه ها شامل آب گرم ، شامپو رقیق کودک و یا یک پاک کننده بدون نسخه و بدون نسخه برای پلک است.

 

برای تمیز کردن پلک ها:

 

دستان خود را بشویید و با یک دستمال تمیز ، یکبار مصرف یک دستمال ، پنبه پنبه یا گاز را مرطوب کنید.

به آرامی مژه ها و حاشیه پلک ها را تمیز کنید.

با آب گرم بشویید.

با استفاده از پارچه یا سواب پنبه ، این عمل را برای چشم دیگر تکرار کنید.

چشم پزشک شما ممکن است توصیه کند که شما با تمیز کردن پلک های خود چندین بار در روز و سپس یک بار در روز شروع کنید.

 

در هنگام داشتن بلفاریت آرایش چشم خود را نپوشید ، زیرا ماسک مژه و سایر آرایش ها می توانند در بهداشت پلک اختلال ایجاد کنند.

 

اگر پزشک چشم شما یک شامپو ضد شوره سر را برای پوست سر و ابرو توصیه می کند ، برای جلوگیری از سوزش ، شامپو را از چشم خود نگه دارید.

 

نحوه جلوگیری از بازگشت بلفاریت

 

بلفاریت معمولاً یک بیماری مزمن است ، به این معنی که می تواند غالباً برگردد و یک مشکل عود کننده باشد.

 

بهترین راه برای جلوگیری یا جلوگیری از بازگشت بلفاریت ، تمیز کردن روزانه پلک ها برای جلوگیری از ایجاد باکتری ها ، بیوفیلم و کنه های دمودکس در حاشیه پلک است.

 

چشم پزشک شما ممکن است های غذایی مانند امگا 3 را نیز برای کمک به سالم نگه داشتن دو غده meibomius و چشمان شما مرطوب و راحت به شما توصیه کند.

 

اگر از لنزهای تماسی یا عینک استفاده می کنید

 

اگر در هنگام پوشیدن لنزهای تماسی به بلفاریت مبتلا هستید ، تا زمانی که بلفاریت با موفقیت درمان شود لنزهای خود را قطع نکنید. پوشیدن لنزهای تماسی در حین التهاب پلک می تواند منجر به چسبیدن باکتریها و سایر بقایای لنزهای شما و ایجاد بیماری جدی چشم قرمز یا چشم شود.

 

اگر یک جفت عینک اضافی ندارید و نیاز به آنها دارید ، در نظر بگیرید که لنزهایی با نور عکس بگیرید که به طور خودکار در نور آفتاب تیره می شوند و در داخل خانه روشن تر می شوند. اگر مورد شما از چشمان خشک حساس به نور (فتوفوبی) است ، ممکن است چشمان شما در خارج از منزل با لنزهای نورپردازی راحت تر باشد.


توضیحات بهداشتی تمیز ,بلفاریت ,استفاده ,توصیه ,لنزهای ,پزشک ,تمیز کردن ,یکبار مصرف ,استفاده کنید ,لنزهای تماسی ,برای جلوگیری ,پوشیدن لنزهای تماسی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

NaqibEstakhr چگونه چشمي سالم داشته باشيم هیدروژن زندگی ابدی تجهیز آنلاین آرام کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. ValveR فانوس خیس قفس بلدرچین